Communicatie check-up

Heeft u een goed beeld van de besteding van uw communicatie-euro’s en het effect van de ingezette communicatie op uw (organisatie)doel(en)? JC Communicatie & Management brengt dit snel en efficiënt voor u in kaart.

De Communicatie check-up is ontstaan vanuit een behoefte uit de praktijk. Wij krijgen regelmatig de vraag of de inzet van communicatie in mensen en middelen voldoende, te veel of te weinig is en of deze effectief is. Met communicatie ondersteun je organisatiedoelen, dus wij snappen de vraag. JC Communicatie & Management heeft een check-up methodiek ontwikkeld waardoor snel duidelijk wordt hoe de communicatie-euro’s worden besteed, wat het effect ervan is en of deze overeen komt met de wensen en verwachtingen van het management. En of de tijd, inzet en het budget voor de afdeling Communicatie hierop afgestemd is om aan de gestelde eisen te voldoen. Een pragmatische toets op middelen, ontvangst en gebruik ervan bij de doelgroep(en), de werkwijze en output van communicatieprofessionals, gerelateerd aan de wensen en verwachtingen van het management, geeft u inzicht in deze vraagstelling. Informatie waardoor de communicatiediscipline haar beleid kan aanscherpen zodat u en uw organisatie communicatie zo effectief mogelijk kunnen inzetten.

 

Geïnteresseerd in de communicatie check-up? Neem dan vrijblijvend contact op met José Coenders, tel. 06 12900526.